Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amon-Sphinx Uden. Meer weten? Ontdek meer
Jasper
27 jun 2026 om 23:45
Smaakte goed maar de geb. aardappels lagen door heel de tas heen door de bezorger met de fiets. 1 sausbakje was ook open gegaan. Volgende keer aardappels in een zakje doen aub!
Mark
27 jun 2026 om 0:16
was super
Jessica
26 jun 2026 om 21:49
Ja zsker! Was heerlijk.
Edith
25 jun 2026 om 21:51
super , szybka onsluga i pyszne jedzenie
Devin
23 jun 2026 om 17:43
Goei spul wanne
dyllan
23 jun 2026 om 0:07
voorlopig de laatste keer geweest, nog nooit zo slecht gehad hier. jammer
Lois
22 jun 2026 om 21:23
Tot nu toe echt 1 van de betere kwalteit voor een bezorgservice. Echt genoten van goed bereid eten.
tommie
21 jun 2026 om 0:30
Goed
Ron
14 jun 2026 om 9:12
Heerlijk en snel bezorgd, op het late uur!
Maickel
6 jun 2026 om 7:33
Eten was lekker warm en snelle levering.
Nanda
3 jun 2026 om 21:07
snelle bezorging, goed ingepakt en kwam warm aan
Marianne
1 jun 2026 om 19:24
koude eten gekregen. stond bij de aders. ik bestelling. daar niet meer.zonder van me geld.m jacobs