AMON-SPHINX UDEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 3834 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amon-Sphinx Uden. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 23:45 Smaakte goed maar de geb. aardappels lagen door heel de tas heen door de bezorger met de fiets. 1 sausbakje was ook open gegaan. Volgende keer aardappels in een zakje doen aub!
27 jun 2026 om 0:16 was super
26 jun 2026 om 21:49 Ja zsker! Was heerlijk.
25 jun 2026 om 21:51 super , szybka onsluga i pyszne jedzenie
23 jun 2026 om 17:43 Goei spul wanne
23 jun 2026 om 0:07 voorlopig de laatste keer geweest, nog nooit zo slecht gehad hier. jammer
22 jun 2026 om 21:23 Tot nu toe echt 1 van de betere kwalteit voor een bezorgservice. Echt genoten van goed bereid eten.
21 jun 2026 om 0:30 Goed
14 jun 2026 om 9:12 Heerlijk en snel bezorgd, op het late uur!
6 jun 2026 om 7:33 Eten was lekker warm en snelle levering.
3 jun 2026 om 21:07 snelle bezorging, goed ingepakt en kwam warm aan
1 jun 2026 om 19:24 koude eten gekregen. stond bij de aders. ik bestelling. daar niet meer.zonder van me geld.m jacobs